18 dec

I dag är det den 18 december , så nu står det inte på förrens tomten kommer med alla mina paket *gnuggar händerna`*
I dag vaknade jag vid 09.00 gick upp med prinsessan och kollade lite på efter 10 medans lillan drack lelle. lelle=välling
den i väg med henne till dagis, som är ett litet projekt på morgonen med alla sablas kläder.
sen har jag faktiskt haft rn riktig mysdag med allt va det innefattar, har gjort ansiktsmask, hårinpackning, pedikyr-
känner mig as lyxig i dag....

Det versta med allt är att dom håller på att gräva upp hela våran gård med grävskopor för att lägga nya ledningar, och det är bara såååå lerigt. Golvet inne blir ingen hit kan jag säga, för man drar ju in skiter grrrrr.....

Kommentarer
Postat av: Fia

bara att komma så masserar jag dig!!

2009-01-09 @ 17:36:18
URL: http://sozzi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ditt jäkla pucko.... vi pratade i dag och du sa att det inte var så länge sn du bloggade, det är JU FÖR TUSAN snart ett år sen. ETT ÅR!!!!!!! hahahaha...

2009-11-27 @ 17:55:49
URL: http://mormorsunge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0